Latvijas namsaimnieks ievieš jaunu klientu apkalpošanas modeli Ziņas

Latvijas namsaimnieks ievieš jaunu klientu apkalpošanas modeli

Trešdiena, 4 novembrī, 2020

 Ēku apsaimniekotājs "Latvijas namsaimnieks" ikdienas darbā ar iedzīvotājiem ieviesīs jaunu apkalpošanas modeli, aģentūru LETA informēja uzņēmuma pārstāvji. 

Plānots, ka līdz šī gada beigām "Latvijas namsaimnieks" būs pilnībā pārgājis uz jauno modeli, kas paredz, ka iedzīvotāju rīcībā būs vienots klientu apkalpošanas centrs, kura operatori fiksēs jautājumu, uz kuru vai nu atbildēs paši vai tālāk novirzīs atbildīgajam speciālistam un kontrolēs tā izpildi. 

Uzņēmuma pārstāvji skaidroja, ka "Latvijas namsaimnieks" klientiem tas nozīmēs iespēju uzreiz saņemt atbildes uz jautājumiem, kā arī ātrāku un efektīvāku darbu izpildi un problēmu risināšanu. Paralēli "Latvijas namsaimnieks" arī turpinās attīstīt elektronisko pakalpojumu pieejamību.

Jaunais apkalpošanas modelis jau veiksmīgi darbojas citu valstu uzņēmuma filiālēs, kur tas tika ieviests tieši Covid-19 krīzes sākuma posmā, un ļāva iedzīvotājiem attālināti risināt visus problēmjautājumus un sazināties ar speciālistiem. 

"Latvijas namsaimnieks" skaidroja, ka šāds apkalpošanas modelis ir veids, kā iedzīvotāji varēs attālināti kārtot visus ar ēku apsaimniekošanu saistītos jautājumus, ne tikai ikdienā, bet arī gadījumā, ja valstī atkal tiek ieviests ārkārtējais stāvoklis. Ar šādu klientu apkalpošanas pieeju strādā arī bankas, apdrošināšanas un telekomunikāciju uzņēmumi, un citi lielie uzņēmumi pakalpojumu nozarē. 

"Jau šobrīd klientiem ir iespēja izmantot pašapkalpošanās platformu, lai risinātu dažādus jautājumus, iesniegtu ikmēneša skaitītāju rādītājus un informētu par problēmām. Ar centralizēta klientu centra ieviešanu, spēsim vēl ātrāk reaģēt uz iedzīvotāju jautājumiem - tie tiks novirzīti konkrētās atbildības speciālistam, piemēram, tehniskajam darbiniekam, grāmatvedībai un citiem. Līdz ar to mājas apsaimniekošanā katras ēkas rīcībā būs ap 10 savas jomas speciālistu, nevis kā iepriekš, kad visus jautājumus kārtoja mājas pārvaldnieks vienpersoniski," skaidroja "Latvijas namsaimnieka" valdes priekšsēdētājs Mihails Čerņavskis. 

Vienkāršu jautājumu gadījumā paši zvanu centra darbinieki varēs atbildēt uz iedzīvotāju jautājumiem. Būtiski, ka katrs zvans tiks fiksēts datu bāzē un būs iespējams izsekot tā statusam. 

"Latvijas namsaimnieks" reģistrēts 1995.gadā, un tā pamatkapitāls ir 28 400 eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir SIA "City Service", liecina "Firmas.lv" informācija. Uzņēmuma patiesie labuma guvēji ir Lietuvas pilsoņi Lins Samuolis, Andrjus Janukonis un Gintauts Jaugielavičs.

2019.gadā "Latvijas namsaimnieks" strādāja ar 2,24 miljonu eiro apgrozījumu un 19 273 eiro zaudējumiem.

"Latvijas namsaimnieks" apsaimnieko ēkas Rīgā un citās lielākajās Latvijas pilsētās ar kopējo platību vairāk nekā 700 000 kvadrātmetru. Uzņēmums ir daļa no starptautiskā nekustamā īpašuma apsaimniekotāja "City Service" grupas, kas darbojas Baltijas, Polijas, Spānijas un Krievijas tirgos.

    • Ivars Motivāns
Sandra Fomina @nadja
žurnāliste
6 gadu 1 mēnesis 26 dienu portālā
Bija online 24 martā 19:56
Meklētājs būvniecības nozarē