Siltumapgādes uzņēmums Fortum sola izvērtēt katru gadījumu, klientiem rodoties problēmām samaksāt par pakalpojumiem Новости

Siltumapgādes uzņēmums Fortum sola izvērtēt katru gadījumu, klientiem rodoties problēmām samaksāt par pakalpojumiem

Вторник, 24 марта, 2020

 Siltumapgādes uzņēmums "Fortum" sola izvērtēt katru gadījumu, ja klientiem ārkārtējās situācijas laikā radīsies problēmas samaksāt par saņemtajiem pakalpojumiem, aģentūru LETA informēja uzņēmumā.

"Fortum" uzsver, ka turpina nepārtrauktu siltumenerģijas ražošanu un piegādi klientiem - 16 000 mājsaimniecībām un 172 juridiskajiem klientiem Jelgavā un pašvaldības AS "Daugavpils siltumtīkli" Daugavpilī.

"Organizējot darbu, mēs stingri ievērojam valdības un medicīnisko iestāžu rekomendācijas, kā arī īstenojam uzņēmumā izstrādāto rīcības plānu. Nepārtraukta siltumenerģijas piegāde klientiem pie šā brīža ārgaisa temperatūrām joprojām ir ļoti svarīga, tādēļ, rūpējoties par darbinieku un sabiedrības veselību, savā darba ikdienā esam ieviesuši vairākas būtiskas pārmaiņas," teicis "Fortum" biznesa vadītājs Latvijā Andris Vanags.

Uzņēmums ir slēdzis apmeklētājiem biomasas koģenerācijas staciju Jelgavā. Ražotņu vadības telpām gan Jelgavā, gan Daugavpilī, kurās strādā operatori, kuri nodrošina un uzrauga siltumenerģijas ražošanas un pārvades procesu, noteikti stingri piekļuves ierobežojumi. Pārējiem darbiniekiem, izņemot operatorus, tās ir slēgtas. 

Tāpat ir samazināta darbinieku kontaktēšanās iespēja ar kurināmā piegādātājiem, ieviestas regulāras roku, datora klaviatūru dezinficēšanas un telpu vēdināšanas prasības. Visi darbinieki, kuru darba specifika to atļauj, strādā attālināti. Informācijas apmaiņu un regulāru saziņu darbinieku starpā tiek nodrošināta gan ar e-pastu starpniecību, gan izmantojot uzņēmumā pieejamās platformas video zvanu un sapulču organizēšanai. 

"Darbs turpinās, jaunajiem apstākļiem pielāgojamies un ceram, ka valstī un uzņēmumā ieviestie piesardzības pasākumi dos rezultātus," pauda Vanags.

"Fortum" līdz 14.aprīlim ir slēdzis arī Klientu apkalpošanas centru Jelgavā, un klientu apkalpošana notiek attālināti. Uzņēmumā novērots, ka klientu zvanu skaits dienā pēdējās nedēļas laikā ir pieaudzis. 

"Šobrīd cilvēki saskaras ar dīkstāvi savās darba vietās, atvaļinājumiem bez darba samaksas saglabāšanas un citiem darbinieku ienākumus nelabvēlīgi ietekmējošiem pasākumiem, un valstī kļūst aktuāls jautājums par to, kā norēķināties par saņemtajiem pakalpojumiem. Mēs sekosim līdzi valdības pieņemtajiem lēmumiem un izskatīsim katra klienta gadījumu individuāli, cenšoties rast labāko risinājumu," pauda SIA "Fortum Jelgava" valdes priekšsēdētājs Gundars Pētersons:

Kā vēstīts, no 13.marta līdz 14.aprīlim Latvijā, Covid-19 vīrusu izplatīšanās ierobežošanas dēļ, izsludināta ārkārtējā situācija, šajā laikā nosakot virkni ierobežojošu pasākumu ar mērķi ierobežot vīrusa izplatību.

Līdz 23.martam ar Covid-19 saslimušo skaits Latvijā pieaudzis līdz 180.

Sandra Fomina @nadja
žurnāliste
6 лет 2 месяца 16 дней на портале
Был онлайн 18 часов назад
Строительный поисковик