Infrografika: tendences no reklāmas pasaules un to veicināšana.

Infrografika: tendences no reklāmas pasaules un to veicināšana.

Pirmdiena, 17 aprīlī, 2017

Rubrika “Mārketings”.  Tendences no reklāmas pasaules un to veicināšana. Kas ir populārs un kāda ir to ietekmē?

Šodienas publikāciju vēlētos veltīt – infografikas izmantošanai un iezīmēt 10 galvenos iemēslus šīs tendences izmantošanai.

1. Tas ir trends.

Pirms 5 gadiem infografika internetā bija rets parādums. Tagad to  var redzēt gandrīz katra mājas lapā, kuras veidotāji rūpējas par kvalitatīva satura izveidi. Sakarā ar to effektivītāti, infografika ātri ieguva popularitāti un ar katru dienu to satura daudzums pieaug eksponenciāli. Infografiku izmanto internetā, žurnālos, avīzēs un pat uz reklāmas lapiņām. Esiet trendā!

2. Sarežģīta vienkāršojums

Jebkuru sarežģitu tekstu var vizualizēt infografika un padarīt to viegli saprotamu. Kontents kļūst saprotamāks un effektīvāks, kad tās tiek prezentēts infografikas veidā. 

3.Ar infografiku padalas ar citiem.

Lietotāji aktīvi dalas ar noderīgu informāciju. It īpaši kad informācija noformēta skaistā, oriģinālā un saprotamā dizainā. Infografiku izplata sociālajos tīklos. To publicē un nosūta pa e-pastu. Izveidojiet noderīgu infografiku un lietotāji paši to padarīs to par populāro.

4. Pazīstami attēli

Infografikā redz pazīstamus attēlus, ikonas, ilustrācijas, grafikus, diagrammas,sejas. Tas padara informācijas izpēti rupīgāku. Tādējādi ,ir vairāk iespējas, ka Jūsu kontents tiks izpētīts no sākuma līdz beigām.

5. Tas ātrs veids informācijas apstrādei.

Cilvēks par 90% vizuāli ātrāk apstrāda informāciju. Teksta lasīšana aizņem daudz vairāk laika. Lielāka daļa cilvēku vienkārši skenē tekstu , neiedziļinoties detaļās. Infografika palīdz iesaistīties dziļāk. Infografika piesaista lietotāju uzmanību un ietur to no pirmā lidz pēdejam brīdim.

6. Infografika aktīvi pievērš uzmanību.

Teksta kontenta fonā, ar kuru ir pilns internets, infografika piesaista lietotāju uzmanību un izraisa aktivitāti.

7. Infografika - lielisks stāstnieks

Visbiežāk infografikā tiek izmantota burtu iesasistes taktika, konfliktu, problēmu, risinājumu un stāstu, kas izraisa arvien lielāku interesi lietotāju vidū.

8. Infografika veicina zīmola atpazīstamību.

Kad ar infografiku padalas sociālajos tīklos un tīmekļa vietnēs, tad ar padalīto informāciju citi redz arī logotipu un kompānijas mājas lapu. Jūs klūstat populārāks.

9. Cilvēki meklē infografiku.

Infografika kļūva tik populāra, ka cilvēki paši jau meklē informāciju šajā formātā. Ja agrāk, meklēšanas ailē ievada pieprasījumu “ka uzrakstīt rakstu”|, un saņemt teksta saturu, tagad pieredzejušī lietotāji izmanto pieprasījum ””ka uzrakstīt rakstu infografikā”. Izsekojot meklēšanas pieprasījumus, Jūs varat izveidot  kvalitatīvo kontentu saviem potenciālajiem klientiem, kuri jau meklē.